Zuzu3321 Kızlar Cuma Günü diş randevum vardi ve 2 gun once 6 haftalik hamile oldugumu ogrendim doktorum sıkıntı yok yaptirabilirsin dislerini dedi çekimim var 20likler çekilecek hamileyken dis cektirdiniz mi ya kararsizim
Sahrammm Zuzu3321 doktorun izin verdiyse sorun yok canım benimde kanal tedavim var doktora sordum 7+4 haftalığım izin istedim tabi ki dedi ama acelem yoksa ağrım vs 12 den sonra başlayın bende rapor veririm dedi bende 12. haftayı bekliyorum
Bus_ak18 Zuzu3321 benim kanal tedavili dişim felaket ağrımıştı o haftalardaydım. Kadın d. Doktorum izin vermeisne rağmen diş doktoru asla yapamam doğumdan sonra gel gerçi ozamanda emzireceksin demişti. O haftalar riskli haftalar hemde yinede başka doktora daha danış derim canım hatta acelesi yoksa ertele bence
Aysn6767 Zuzu3321 bana ilk 3 ay müsade edilmedi 🤔 ilk ve son trimesterde yapmıyorlar işlem diye biliyorum doktorumda bu yönde bilgilendirmişti… ama sizin doktorunuz onaylamıs 🤷♀️
Bus_ak18 Zuzu3321 ilk hamilelik zamanları diş hassasiyeti çoğumuzda oluyor malesef. Bebek kanından beslendiği için dişler zarar görebiliyor. Geçmezse mecbur yaptıracaksın artık Rabbim şifanı versin🙄