hayalim13 canım biz eşimle planlı gebelik için hamile kalmadan önce doktorumuza gitmiştik ne yapmalıyız nasıl bir yol izlemeliyiz diye folik asit verdi bize folbiol kullandım 3 ay kadar üstelik bir de yanlış kullanmışım sabah akşam içtim ben hergün, aslında günde sadece 1 kere alınması gerekiyormuş. Ama çok şükür bir sıkıntı olmadı, şimdi de hamişim 🙏 hatta hamilelikten sonraki ilk 3 ayımda da folik asit kullandım ama doktorum değiştirdi folik asitimi, folbiol biraz fazla diye