ebrupolat06 Merhaba kızlar biliyorsunuz 36+1 de doğuma girdim. Acil olarak. Bebeğim geldi çok şükür. Solunum yolu sıkıntısıyla yoğun bakımda 3 gündür 😔 dualarınızı bekliyorum.