ece_2206 Bebeğin hareketlerini hissedebilir miyim bu haftada bazen kelebek uçar gibi bir his oluyor günde bir kere hissediyorum bazen sizce bu bebek hareketi midir Öyle ise düzensiz hissetmem normal mi :)
Ela_85 ece_2206 aynı günümüz sizinle ben hissediyorum hatta bazen dışardan da belli oluyor. İkinci gebeliğim erken olabiliyormuş ikinciler
Tugce6374 ece_2206 bende 18de hissettim şuan 19+3 oldum geçen haftaya göre biraz daha fazla hissetmeye başladım
ece_2206 Ela_85 ilk gebeliğim benim ilk gebelikte 20 ye kadar hissedemezsin diyor doktorum bağırsak hareketi mi bebek mi anlamadım :)
Ela_85 ece_2206 bilemiyorum ama genelde bu haftalarda seğirme şeklinde hissediyorlar. Benim ki sanırım biraz erkenci kızom olacak.
gamzosgamzos 17+5de ilk başlamıştım hafif kıpırdanmalar ama tabi tekme falan değil 😄 hatta 1 gün hissedip birgün hissetmediğim bile oluyordu