Bu benim 2. Gebeliğim 1 yaşında kızım var onda da toplanma yoktu ağrım fazlaydı sonra suyum geldi yine aynı haftalar arası 34. Haftada sezeryan la aldılar belki geçer diye bekledim bunda cinsiyetini bile öğrenemedim korkuyorum hastaneye yatırırlarsa diye kızım daha çok küçük