Deletedmom539 merhaba.adet sancısından daha şiddetli ağrı yaşadım diyebilirim bende erken öğrenmiştim ve inan bebeğim Yaşar umudum bile yoktu ama 37 haftalık hamileyim.hiç canını sıkma bu duruma stres herşeyin başı biliyorsun dua et,dinlen ve inan sonucu iyi olacak inşallah🤲🏻