Kyyyyyyyy canım medicarda Erdinç bey var ona gidiyorum, aşırı memnunum. Harika bir doktor. Hatta ben doğu görevi için Ağrı’dayım ama kontrole ona geliyorum. 2 haftaya kadar da yani 22.haftamda tamamen geliyorum. Doğumu onda yapacağım. Gözüm kapalı güveniyorum doktoruma. Tavsiye ederim.