bsir Merhaba 🌿 34.haftadayım hastane çantamı hazırladım. Ekim Ayında doğum yapan,yapacak olan güzel annelerim tavsiyelerinize açığım 🥰 (Hava durumunu,hastane ısısını kestiremiyorum.)
Kamileyldrm bsir Ben birtane 10 lu hastane çıkışı koydum extra ona çorap koydum🌸 sonra 5 li hastane çıkışı koydum onu hemşireye vericem onun içinede extra nohut battaniye ve yine çorap koydum🌸 bide onlardan ayrı yedek koydum hepsinden eldiven şapka 2 tane tulum çorap yine penye bir battaniye, 3-4 tanede zıbın falan 🌸
Sumru bsir bende Bursa medikalparkta doğum yapacağım inşallah 🙏 36+2 olduk eksikler bitmiyor aldıkça koyuyorum çantamıza 😂
Gonay bsir izmirden slm,bnde 35. Haftamdayım medıkalparkta yapıcam bnde nasıpse doğumumu.volkan beye gıdıyorum.siz?
Aknkbr bsir bnde ekimde olucak her ihtimale karşı çorap bir patik ve hırka koyacağım kendim için valize Bebek için bir ince bir kalın battaniye ve yelek koyacağım
Mihrimah41 bsir hiç soğuk olacağını sanmıyorum bi penye bi triko battaniyeyle bebeği çıkarmayı düşünüyorum hastaneden. Zaten pusetinde olacak ve direk arabaya binicez
bsir 2 gecelik sabahlıklı takım, 1 pijama takımı koydum. Gecelikler askılı ve sabahlıklar da çok kalın değil 🙈 Polar sabahlık da almalı mıyım sizce? 🥶🥰
bsir Beni çok korkutuyorlar çok üşürsün,bebek de üşüyecek vs… Ben de abartmak istemiyorum ama tecrübesizliğimin de kurbanı olmak istemiyorum 😌
babysevgi bsir aldıklarınız yeterli merk etmeyin sadede sezeryan olucaksanız eğer ammelythane soğuk cıktığınızda üşüyeceksiniz ondan bahsetmişlerdir . Bitane ceker koyun yanınıza odada yakınınız giydirir
Minikfilinannesi bsir Kendinize çorap almayı unutmayın. Ayaklar çok üşüyor doğumhane çıkışında (abimin eşinde şahit oldum). Çorap bile fayda etmemişti, ellerimle ısıtmaya çalışmıştım ayaklarını. (Sezaryen doğum)
NazG bsir sezaryen olursa ilk bit kaç saat üşüyorsun normal doğum da da tecrübe eden arkadaşlarım bekleme odasında çok üşüdük titredik diyorlardı o da normalmiş tabi kan kaybı vs olduğu için ama Polar battaniye ekimde gerekli olur mu bilemedim bende ikinci bebeğime gebeyim ekimde kısmetse kendime kalın bir şey koymadım lohusa ateşi diye bi gerçekte var hamilelikten beter 😂😂
Elifozmen33 bsir 34 +3 üm ben de hazirlayacagim ufak tefek eksiklerim kaldi onlari da hazirladimmi tamamdir bende burda beklim onerileri dinlimmm 😊
MasAli Bende 34. Hafta dayım daha hazırlamadım çantayı hersey hazır aslında bi çantaya koymak değil mi diye erteliyorum hep .