Cigdm farklı bişey yapmadım canım sadece 3. Kullanışımda sabah akşam kullandırmıştı doktorum sonra şansa bırakmamak için çatlatma iğnesi yaptı
hemen hemen 10 gün sonra yumurtlamadan kan testi yaptık çıkmadı
daha sonra adet olamadımtekrar kullanmam için ilacı doktor kan testi yaptı ve gebe olduğumu öğrendim