HilalG Nbdmn Bende kullandım klomen iki sefer de femara ilk femara kullandığım da yumurtam gelişmedi doktorum dozunu arttırdı yumurtalarım güzel gelişti bu sefer o zaman hamile kaldım. Darısı sizlere inşallah 🤲❤
Cigdm Edanur-Mutlu 3 ay farklı bişey yaptinmi birde yumurtlamadan kaç gün sonra gebeliği öğrendin benimde 2. Ayın ama adete 4 gün var test yaptım negatif yumurtlamanın üstünden 11gun gecti
Gizemnaz_ Nbdmn evet cnm bende ilk defa bu ay femara ve ovulasyon yaptim 10.gun yumurtlama gordum insallah bizde guzel haberler veririz💜
gunesveguney Nbdmn en sevdigim baslik bu suan 😂 ben gecen ay basladim yumurtam oldu ama degerlendiremedik tam gunumde regl oldum yine kullandim yumurtlamayi yakaladim 23 eylul adet gunum beklemedeyim ☀️