Ececem Merhabalar doğum sancısı illa belden ya da kasıktan mı başlar ? 37 haftalık hamileyim karnımın sol kısmında ara ara giren bi sancım var. bebek çok aşağıda olduğu için erken doğum bekliyorum açıkçası. Sizce doğum sancısı olabilir mi ?
emelbulbul Benmkı kasıktan baslamıstı. 47 hagtayık erken doğuma ğirmıo korkamıyın düzenlı bı ağrıysa evet doğum sancısıdır orneğın 5 dakıka 6 dakıka arayla gelen sancılar gibi
Ececem emelbulbul evet kilosu da uygun zaten erken demem 38-39 olmadığı için :) çok düzenli değil gibi ama yarın saattir girip girip çıkıyor ağrı. Bakalım takipteyim
Gulayozgoc Ececem ben 38+4 teyim arada bana da oluyor sanki karnımda 10 kiloluk su balonu varmışta her an patlayacakmış gibi aşağı doğru acayip bir baskı ve kasıkta kramp hissediyorum 1 haftadır bugün kontrolüm vardı ama henüz gelmeye niyeti yokmuş endişelenmeyin Ama yinede takipte kalın 🌺