7 haftalık hamileyim dha once bı düsük yasamıstım aynı hastanede dilek hanıma gidiyordum dılek hanım ayrılınca bi arkadasım o hastanede çalışıyo basından beri nil hanıma git diyodu 2 kez muayeneye gittim suan memnunum cok bilgili buldum sevdim de kendisini dha önce dogum yapan gebelıgı boyunca giden var mı nasıl acaba