yagizefeninannesi Tugba0654 Tugba0654 4+4 de kesemizi görmüştük hatta nokta kadar bebeğimizi de görmüştük 😍 7 haftalıkken de kalp atışını duyduk çok şükür 🙏
feyzos Tugba0654 hafta olarak bilmiyorum ama doktorum beta HCG 1500ün üzerine çıkınca kese görülebilir demişti