ALLAHA şükür 34.haftamıza girdik ama ben cok zorlanmaya basladım. Bel ağrılarım başladı. Bebis karnımdan agrı yapiyor baskı yapınca gerilince fln . Yürümelerim zorlaştı. Sanki yuruyunce bebis kendini asagi dogru ittiriyomus gibi his oluuor .Gece cok zor uyku uyuyabiliyorum benim gibi yasayan varmı merak ettim