Feride_qurbanova Merhaba Kizlar. Ben 15 haftalik hamileyim. uzaniyorum Ve sanki Bebek sag Tarafima Toparlandi. Sag tarafim sisti. normalmi Acaba? Sizdede boyle Oldumu hic?🤷🏻♀️