Alinadire Kızlar çınarlıya gidiyorum Onur Beye ama bişeyler duydum sanırım gece veya haftasonu doğum başladığında nöbetci doktor kim varsa o doğurtuyormuş doğru mu ? Onur bey gelmiyormu doğuma?
sukayhanacar Alinadire o hemen hemen her özel hastane doktoru için geçerli. özel muayenehane doktoruna gitmiyosankz hastane doktoru tercih ediyosanız doğum anınızda 9 ay boyunca gittiğiniz doktor yoksa orda olan herhangi bir doktor girer doğumunuza. kendi doktorunuzun girmesini istiyosanız belli bi ücret veriyosunuz diye biliyorum öylelikle geliyo.
atay Alinadire Ben de Onur bey e gidiyorum Yani benim sezeryan gerci cumartesi gidecegim ama bu dediginizi sanmiyorum.. Cunku 2 gece once sanciyla gittigimde doktorla konusup ebeler acilmam var mi diye kontrol ettirdi. Ve zaten gece nobetci doktor olmuyor bildigim kadariyla. Ebeler oluyor. Yani gerekirse yatiracaklardi beni ve haliyle de Onur bey gelecekti. Ki biz normali bekleyecektik kendisi ben yapacagim demisti. Sonucta muallakta birakmadi. Ben sanmiyorum yani baska bir doktor girecegini bu nedenle iciniz rahat olsun
Mucizem-m Alinadire yanlış bilgi canım ablam cinarlida dogum yaptı güngör beydi doktoru doğuma kendisi geldi
Poyraz_basak Alinadire bu konuyu bizzat sordum onur beye İstediğin saaatte doğur sıkıntı yok ben her saatte yanında olucam biz hep buradayiz dedi bende çünkü ben sizin doğumu yaptırmanızı istediğim için buraya geliyorum dedim tabikide ben yaptiricam içinde herhangi bir şüphe olmasin rahat ol dedi cnm
sukayhanacar sukayhanacar özel hastane de bu şekil kim boşsa o girer doğuma gittiğiniz doktorunuza ayrı bi ücret vermezseniz. umarım anlatabilmişimdir
Ececem sukayhanacar hayır yanlış Bilgi. Takibinde olduğunuz doktor kim ise saat kaç olursa olsun gelmek zorunda. Sadece bazı hastanelerde bu uygulama yok. Mesela egepol. Sırf bu yüzden bile o hastaneyi tercih etmem
Poyraz_basak sukayhanacar hayır bilginiz yanlış her hastane için geçerli değil bu özel.bir hastanede doktora muayene oluyorsanız zaten ilk hetaptan itibaren size numarasını veriyor ve istediğin saatte arayabilirsin diyor boşuna mı veriyoruz okadar para kim nobetciyse o giricekse devlet Hastanesi’ne gider millet para ödemez çınarlı Hastanesi’ne gidiyorum doktorum onur bey bizzat kendim sordum gece doğum olursa geliyorsunuz deme diye tabikide geliyorum genelde zaten buradayım kafan rahat olsun istediğin saatte doğumda yanında olucam dedi sizin bahsettiğiniz her hastahaneyi kapsamaz can hastanesi irfan bey mesela geliyor doğuma gece kaç olursa olsun
akcayaanneoluyorum Alinadire Özel derken kendi muayenesi olan bir doktordan bahsetti. Yani benim de bildiğim kadarıyla çoğu özel hastanede bu şekilde.
sukayhanacar Ececem ben de hepsi için geçerli dememişim değil mi ? benim doktorum özel dışardan olduğu için duyduğum kadarını aktardım kalkıpta kesinlikle her hastane demedim. ki çınarlıda arkadasım doğum yaptı o saatte kendi doktoru olmadığı için başkası yaptı.
Ececem sukayhanacar hemen hemen her özel hastane demişsiniz ya ona yanlış Bilgi dedim. İzmirde egepol yapıyor Çınarlı konusunda emin değilim. Fakat bunun dışındaki tüm özel hastanelerde kendi doktorunuz girer doğuma
Mehtapakgl atay merhaba öncelikle rabbim yavrunuzu sağ sağlim kucağınıza aldırsın. Biliş rpcaltım acaba doğum ücreti hakkında bilginiz var mı ? Ben özel muayeneye gidiyorum. Doktorumun 7,8 has. İle anlaşması var. Çınarlı ne kadar acaba
Eda_eyrc atay çınarlı hastanesinin odalrı tek kişilik mi orda doğum yapacagım ama oda kısmını bilmiyorum
atay Mehtapakgl Merhabalar Dogum ucreti 3000 tl sezeryan normal fark etmiyor. Epidural ve isitme testi de dahil bu ucrete. Ancak siz disardan bir doktorla yapacaginiz icin fiyatlar degosiyordur mutlaka. Doktorunuz ayri aliyor, belki de hastane yine 3000 alir..
Eylemkoc Mehtapakgl ben 1 ay önce çınarlıda doğum yaptım 6.700 ama doktorum dışardan özel geldi hastanenin ücretini bilmiyorum
Mehtapakgl atay çok teşekkür ederim. Ya cn hastanesine 7000 tl dediler. Doktorumada ayrı bi ücrette dâhil. Yani aşırı pahalı. Onyüzdennhaa. Araştırıyorum.
Sibush Ozel hastanelerde benim bildigim boyle bir uygulama yok eger dogum planli degilse. ben de Cinali’da yapacagim dogumu ama doktorum disaridan gelecek.
sukayhanacar Poyraz_basak ben de hepsi dememişim değil mi ? kesinlikle bütün hastaneler böyle mi yazıyo yorumumda hanımefendi acaba ??? ben duyduğumu bu durumu yaşayan arkadaşlarımın söylediğini söylüyorum. benim tercihim hastane doktoru olmadığı için dışardan özel olduğu için beni bağlayan bi durum değil zaten
Poyraz_basak sukayhanacar hemen hemen her özel hastane için gecerli yazmışsınız hanımefendi siz yazdiginizi okumuyorsunuz herhalde ( ozel hastane de bu şekil kim boşsa o girer doğuma gittiğiniz doktorunuza ayrı bi ücret vermezseniz. umarım anlatabilmişimdir) buda sizin yaziniz kim boşsa o girer doğuma devlet hastanesini anlatmış arkadaşınız bence ayriyetten doktorun özel klinigi varsa tabikide hem doktor ücreti hem hastane ücreti doktorun anlaşmalı olduğu hastanelerden birinde doğum oluyor doktorun tabikide geliyor özel klinik ve hastanede olduğu zaman fark etmiyor oncedende konuşulup onay alınırsa daha sağlıklı olur 😉 oğlumu devlette doğurdum ben orda nöbetçi kimse o dogurtuyor sizin anlattiginiz devlet hastanesi yada doktorum gelmedi özelde doğum yaptım diyen arkadasiniz var sanırım iyi araştırmadan kendisini teslim etmiş malesef bosunada para vermiş ozele