fndk_06 kahvaltı da 2yumurta, diğer kahvaltılıklar ve malesef olmazsa olmazım çay 😅
öğlenleri meyve kuruyemiş yiyp geçiyorum. Çünkü eşim akşam çalışan biri kahvaltımız geç saatte oluyo.
akşamları da sebze yemeye çalışıyorum. Semiz kabak ıspanak pırasa gibi.
hergün soda, 1kase yoğurt veya kefir tüketiyorum.
10ar adet ceviz badem kaju yiyorum.
kendime meyvesuyu çok yaparım 1/2bardak kesin içerim ayyy dondurmazsız asla 😂
4lt su içiyorumdur kendimi durduramıyorum.
etle aram yok eşim yaparsa yerim hafta da 2/3kez yaparda gider o zaman yerim.
üzüme çok pis dadandım. Bide akide şekeri 😍
38+3üm 🥳 15kg aldım. Kızım da 3500civarında.
çikolata faln yiyorum ne yalan söyleyim. Tutamıyorum. 🤭