Ensarmommy Aşırı derecede kansızlığın var 32 haftalık hamileyim ilaç kullanmak istemiyorum ne yapmalıyım
Med Ensarmommy bende de aynı şekilde. Kuru siyah üzüm ye. Keçiboynuzu pekmezi iç ben öyle yapıyorum birde kan ilacım var gebeliğin başından beri kullanıyorum
1ipek- Ensarmommy neden ilac kullanmak istemiyosun peki, kan hapi tum hamilelere veriliyor, ne kadar yersen ye ihtiyacini karsilamaya yetmez çünkü , takviye alman lazim
Svly1212 Ensarmommy çok zor kansızlık halsizlik bi taraftan kalp çarpıntısı bi taraftan ben de şeker olduğu için uzum pekmez felan da kullanmıyorum ama hapı düzenli kullandığımdan beri daha iyiyim
Deletedmom95 Ensarmommy siyah kuru üzüm ve keçi boynuzu pekmezi tüketmeni tavsiye ederim 🌸 kuru üzümü yerken çekirdeklerini de ye çıkarma pekmezi de sabah aç karnına bir kaşık iç. Çok iyi gelecek. Ben öyle düzelttim kan değerlerimi
koala06 Ensarmommy Dut pekmezine iki üç damla limon damlat iç hergün kan değerlerin hemen düzelir benimde öyleydi düzeldim 🙏 ( bulabilirsen ev yapımı organik bul markettekilere pek güvenmiyorum ben)