buse007 Emineslh canım sen bacak arasını görmedin mi benim de nasipse kızım olcak ben de böyle tereddüt ediyorum heyecandan dünyanın kıyafetini aldı kaynanamlar annemler 🙁 yani pipiyi nasıl görmeden kız derler ki
BurakCansuKural Kızlar 14+3 haftalık hamıleyim cınseyetımız bellı artık erkek ismide asır batın olucak inşallah 😊
BetlKurtToker 17+1 💕 dün doktorumuz kız dedi ama birdahaki ay daha net söylerim dedi sizce değişirmi ya dayanamayıp ilk defa alışveriş yaptım 🤦🏼♀️
Sezen07 VildanMehmetBac yarın randevum var doktor tahmin ediyormus doğru cikabiliyormus inşallah öğreniriz net tabi 16 haftalıkken 😊
Zulal09 Sezen07 Bizde 12 haftalıkken gittik doktorumuza bacak arasını boş gibi görsemde şuan kız diyemem biraz daha bekliycez dedi 4 hafta sonra randevumuz var 1 ay daha sabır çarşıya çıktıkça bebek kıyafetlerine saldırıyorum 😂🤗
Hulyarecep Melisct94 sorma banada geçmiyor şimdi net birşey demedi ya 10 gün nasıl geçecek bilmiyorum hiç 🙄
Sezen07 Zulal09 h&m çocuk bölümüne bak o kadar güzel bebek kıyafetler var ki sh bi öğrensem de bende saldırsam artik 😂
Zulal09 Sezen07 Kütahyada yok 🤷🏼♀️ Afyona falan gidebilirsek ancak bakabilirim yinede bi internetten kurcalıyım bakalım 🤗