Ozlem9185 fena degil 😏17+3 gunluk kızıma hamileyim 🌸11+5 gunlukken ogrenmistim degismedi 💕herseyi yiyemiyorum yedigim seyler sınirli 😬 Prilam dr devam ediyorum o olmasa hiç yiyemezdim🤗ufak ufak nadir de olsa bi iki defa hissettim.Ikinci gebeligim galiba 38 haftada aliniyor sezeryan şubatin ikinci haftasi diye dusunuyorum.Erken gelmek istemezse tabii 😬ilk bebeklerimi kaybettim.Mucizem oldu bu bebegim 💕peki ya sen ne kadarlik oldun ogrendin mi cinsiyetini💕