Kızlar 39+5 im. Arkadasım gebeliğinin sonunda kullanmış doğumdan sonra da kullanmaya devam etmiş aslında süt arttırıcı bitki çayı içindekiler biberiye, papatya, rezene, anason, limon otu, karanfil, meyan kökü, limon aroma verici var. Acaba zararı var mıdır içeyim diyorum şimdiden hem sütüm olur hemde doğumu tetikler belki kullanan var mı aranızda Googleda yazdığımda bununla alakalı istediğim cevap yoktu sıze danışmak istedim