Neslihan1903 Sizinde başınıza Geldi mi? nasıl atlattınız? dokturum monurol saşe yazdı bana 2 kutu biri bu akşam diğeri cuma akşamı kullanacağım. sizler bu süreci nasıl atlattınız anlatırsanız çok sevinirim teşekkürler 😊
balyanakoglum Neslihan1903 bende de çıktı 🙄 25 haftalığım bana da şase yazdı idrar kültürü aldı yarın çıkacak bakteri varsa antibiyotik başlayacağım dedi. Bol su iç ve idrarını tutma dedi. Zaten tutmuyordum tek belirtim sık idrar isteğiydi gebeliğe bağlamıştım ama enfeksiyondanmış
sfk88 Bol su içmek (günde en az 3 lt civarı) çişin geldiğinde bekletmeyip hemen gitmek (tutmak böbrek sorunlarına kadar ilerleyebiliyor) kızılcık (cranberry) suyu içmek, suyunu bulamazsan eczanelerde hapları satılıyor fayda eder
Neslihan1903 balyanakoglum bende de tek belirti kötü koku ben suyu çok içen biriyim zaten temizlik konusundada iyi olduğumu düşünüyorum çünkü namaz kılıyorum ama nasıl oldu bilemedim hakkimızda hayırlısı 🤗
balyanakoglum Neslihan1903 bende de koku vardı ama akıntı devamlı olduğu için ona yordum hiç aklıma gelmedi. 🙄
Neslihan1903 balyanakoglum valla test yapılmasa asla anlamazdım bende akıntı bile yok bende çok enteresan bir şey