Zeze03 Kızlar merhaba ? Genesiste beşire hanımda Doğum yapanlar var mı ben başından beri ona gidiyorum ama bu saatten sonra değiştirilir mi acaba ? 😟 herkes Fatma hanımı öneriyor Doğum için bilemedim öneride bulunur musunuz
Pinarsalih Zeze03 ben Mahmut erdemoğluna gidiyorum çok memnunum Pınar hanımla Fatma hanımı da önerenler vardı ama ben doçent diye Mahmut beyi tercih ettim
SheylaErekpek Zeze03 ben Fatma Hanıma gidiyorum çok memnunum kaç haftalıksınız sanırım çok problem olmuyor gidip bir konuşun isterseniz
Zeze03 SheylaErekpek 33 haftalık olduk beşire hanıma sezeryanci diyorlar sadece ondan dolayı biraz endişe ettim ama bana hiç sezeryan yapıcam demedi Fatma hanım normalciymiş
SheylaErekpek Zeze03 ya bebeğin durumuna göre evet fatma hanım genel olarak normal doğumdan yana ama tabiki öncelik anne ve bebeğin sağlı sezeryana aldığıda oluyor yada kişi illaki sezeryan diyor siz doktorunuza nırmal istediğinizi söyleyin o engel görmezse normal olur inş🙏