_Papatya_ Yeni kadin dogum hastanesinde dogum yapan var mi? Hala ilgisizlermi? Odalarda hala cok kisi mi kalıyor? Bilgi verebilirmisiniz?
Zeyyaleyyy _Papatya_ Suratsızlıkta hâla muaynelerde birşeyler sorulduğunda aynılar malesef ama doğumu bilemiyorum haftaya arkadaşım doğum yapacak merakla onu bekliyorum bende 😂
_Papatya_ Zeyyaleyyy bende cok merak ediyorum ogrendikten sonra bilglendirir misiniz? Bakim ben dha hic devlete kontrole gtmedim yarin gidip gorcem ins☺️
Zeyyaleyyy _Papatya_ Canım bak bi arkadaş doğum yaptım kadın doğumda merak ettiklerinizi sorun demiş oraya sorabilirsin bende şimdi ona soracağım Sakarya tartışmasında orda bak istersen 😋