Sevgiiduru 38.haftadayım el ağrım yüzünden ağlamak üzereyim nerdeyse hem ağrı hem uyuşukluk sabahları avuclarımı kapatamıyorum ağrıdan 😞😞
ecembugra53 Sevgiiduru canım normal miş doktora sormuştum bende de olıyor son haftalarda daha cok olıyor maden suyu muz tüketiyorum magneyum kullanıyorum
ecembugra53 Sevgiiduru Evt canım ben rahatlıyorum öyle valla her gün maden suyu içiyorum 1 tane muz yiyorum magnezyum verdi doktorun rahat ediyorum