Poyraz_basak evet gerçekten öyle. Ne öldürüyor ne güldürüyor. Bebeklerimiz için değer elbette ama perişan mıyım perişanım. Yataktan çıkmasam çıkmıyorum. Ancak benim anladığım demir ve magnezyum da çok etkili. Benim bu üçüncü gebeliğim. Bir öncekinde hazırlıklıydım. Önceden vitaminlerimi alıyordum, sigara içmiyordum. Onda mesela hiç hissetmedim. Bir öncekinde de sağlıklı yaşamayla kafayı bozmuştum yine iyiydi. Bunda çok hazırlıksız yakalandım. Bu arada olips denedim bile ve bende de işe yaradı