10+1im . Cok bulantim var ve vitaminlerim cok dusuk cikti b12 vurulmaya basladim d vitaminini de simdiden verdi cok dusukmus. Idrar yollari icin antibiyotik verdi onu icemiyorum cok midem bulaniyor ve malesef guatr cikti onun icin de sabah aksam ilac kullanmaya basladim. Rabbim hakkimizda hayirlisini versin insallah. Bende durumlar bu sekilde