Merhabalar
Ovulasyon testine gecen ay basladim bana yumurtlama gordugun ve ogun dahil 4gun iliski dendi o sekilde denedik fakat tutmadi Acaba 2 gunde bir mi denesem etkisi duser mi kafam karisti? Bu zamana kadar gittigim doktorlar bana hic adetliyken gel degerlerine bakalim demedi acaba ne farki var?