BeyzaEnes 38+2 hamileyim 4 cm aciklikla yatis verildi suan serum takildi icine dekstroz katilmis bilgisi olan varmi suni sancimi veriliyor yoksa ??
BaharYlmaz BeyzaEnes izotonik sodyum klorür her zaman verilebilir yani sıkıntılı bir serum değil fakat içine iğne ile sancı enjekte edildiyse bir sorun doktorunuza ama sanmam Allah yardımcınız olsun 🙏🏼 Biyoloğum
KbraGltekinKaraka BeyzaEnes bende aynı gündeyim. 4 cm açıklık olduğunu siz anladınız mı bir belirti ile mi hastaneye gittiniz. Benimde dün geceden beri kasık agrım var ama gelip gitmiyor , hafif hafif hep var .
BeyzaEnes KbraGltekinKaraka hic bir agri yok dun 11 den belli hastanede yatiyom hala 4 cm aciklik var