Ben 3 Eylül de medar da doğum yaptım.Kötü yorumları görmeme rağmen onlara öyle denk gelmiş yada beklentileri çok fazla olabilir diye düşünmüştüm.Bebeğime 35 haftalıkken doğum kanalında 2 hafta durması lazım dediler 37 haftada doktora gittiğimde ağrım ve sancım olmamasına rağmen doğumhaneye yolladılar sabah 9:30 dan saat 17:00 e kadar beklememe rağmen herhangi bi sancım ve açılmam yoktu sürekli yalandan yere alttan muayene edilip rahimlerime zarar verildi suyumu kendileri açıp bebeği o gün doğurmak zorunda bırakıldım saat:17:00 da sezeryana alıcaz deyip sezeryana alındım.Odam bile belli değildi resmen doğumhanenin kapısından çocuğumun eşyalarını oradaki koltuklarım üstünde çıkarıp verdiler.Odam ben odaya çıkacağım zaman belli oldu.Odaya çıktığımızda hemşireler gayet ilgili fakat çocuk doktoru cocuğu görmeye geldiğinde işemezse haber verin denildi.cocuğu emzirin denildi ben çocuk emiyor sanıyorum meğerse çocuğum bigün boyunca aç kaldı ve sarılığı yüksek çıktı bunuda eve geldiğimde kendimi sağmaya çalışınca anladım meğerse süt 5 dakika sonra geliyor benim çocuğum zaten memeyi 2 dakika bile esnemeden uyuya kalıyordu.Eve geldiğimizde sürekli uyuyunca küçük ondan diye düşündük fakat çocuk açlıktan uyuyormuş çocuğa mama verince çocuk kendine geldi gözlerimi açtı resmen ben çok pişman oldum özele gittiğime paramla rezil oldım o sarılık geçsin diye kaç gün uğraştım uğraşmayıda geçin ağlamaktan helak oldum.Bir daha asla gitmiceğim bi hastane