esradgzl son iki gidişimde suyun çok fazla dendi bana da geçen haftada perinatolijiye yönlendirildim direk artık kontrollerime o bölümde devam edecekmisim bebekte hiç bir sorun görülmedi hamdolsun ama suyu çok ve çok iri baş gelişimi çok önde dedi eşim de kayın babamda iri doğmuş hep ama doktor biraz korkuttu erken doğum riski bile dedi . Rabbim hayırlısıyla kucagimiza almayı nasib etsin inşallah. İnşallah güzel haberlerini alırsınız. 🤲🤲