mervoss canım bence hiç suni sancı olayını girme, ufak bir tavsiye 😄 Benim sabaha karşı 04:00de sancılarım başladı sabah 09:00da hastaneye gittim tam 40+0 da 3 cm açıkla gittim ve ilerleme olmayınca suyum patlatıldı, suni sancı verildi bütün bunlara rağmen 18:25de doğurdum. Herkes de aynı olmuyor tabi ki ama kendiliğinden gelişmesini beklemek en güzeli, tabi mümkünse 😊🙏🏻