Güzel annelerr ve anne adayları günaydın..24haftalık hamileyim, Dr kontrolüne gidene kadar fikrinizi almak istiyorum.. Gece sol tarafıma yatıyorum ve her uyandığımda sırtüstü uyanıyorum,normalde hiç sırtüstü yatmazdım..Üç hafta önce doktorum sıkıntı olmaz dedi ama ben bebeğime oksijenin az gitmesinden endişeliyim ve bu durumdan çok rahatsız oluyorum benimle aynı durumda olanlarınız var mıı???!