Cerentrs ben tavsiye üzerine orda doğum yaptım. Murat beydi doktorumuz.kendisinden çok da memnunuz. Ama amaa amaa böyle rezalet bir hastane görmedim. Doğum hastanesi diye tercih ettik. Doğumum sezeryan oldu bebekle ilk temas yapılmadı. Daha sonra odaya çıktık oda zaten rezalet. Tabut gibi penceresiz bi oda vermişler. Hemşireler sadece ağrı kesici yapmak için geldi. Ne emzirme gösterme ne bi bilgi hiç bişey yok. Çocuk doktoru bile gelmedi. Benim için kabus gibiydi. Çok pişman oldum. Kimseye de tavsiye etmiyorum. Tam ticarethane bence. Devlet bile on kat iyi o hastaneden