Kızlar ne yapıp ne ettiysem yok. Bu sabah annem aradı beni her gün arayıp ağrım olup olmadığını soruyor mesafemiz kısa oldugu için ağrım başladığında gelecek ama benim hiç ağrım daha olmadığının farkında eve geldi kalmaya doğuma kadar baktı bütün işleri ben yapıyorum gayet iyiyim gitti sabah aradı acaba bebek normal doğum istemiyor olabilir mi belkide sezeryan olacaksın dedi morelim bozuk normal doğum olmasını çok istiyorum ama acaba doğru mu söylüyor annem benim acı cekmemi hele ki sonradan sezeryana dönecekse hiç o acıyı cekmemi istemiyor ama bende ısrarla normal doğumla geleceğine inanıyorum. Ama bir belirti yok 40 haftalık olcaz ama yok. Herşeyi denedim. Olmuyor ağrım dahi olmuyor. 40 haftadan sonra risk altına giriyor bebek sezeryan diyecek doktor biliyorum dua etmekten başka elimden artık birşey gelmiyor. İlla ki gelecek bu bebekler. Ama benim kızım çok nazlı çıktı inşallah normal doğumla gerçekleşir doğumumuz 🥺 önereceğiniz bir şey var mı nişanım dahi gelmedi 😏