Erkekannesiiii Kizlar Medipol mega da dogum yapan ya da yapacak olanlar edindikleri tecrubeleri yazabilir mi? Bizlere de bir Fikir olsun hem Doktor hem de hastane konusunda 👐🏻
Elifnurrr Erkekannesiiii benim görümcem yaptı çok memnun kaldı. Ben de şimdi oraya gidiyorum. Bakalım ben de takipteyim 👍
Erkekannesiiii Elifnurrr 34+0daym ve hala net bi doktorum yok gerci Doğum a da kimin girecegi Belli degil ama kaygilanmali miyim bilmiyorum 🙇🏻♀️
Elifnurrr Erkekannesiiii bu hastaneye ilk kez mi gideceksiniZ? yani doktorunuzun bu zamana kadar netleşmesi gerekli bence çünkü sizin hamilelik gidişatınıza hakim olması gerekiyor diye düşünüyorum. Ben medipolda duygu ışıl gencere gidiyorum. Memnunum. Sadece burda bazı arkadaşlar hastaneye para kazandırmaya çalışıyor filan demişti ama biz öyle bir şey hissetmedik. Hastane pahalı zaten.
Erkekannesiiii Elifnurrr Buhara hanimdaydim 28. Haftaya kadar saniyorum cok hastasi oldugu icin basindan savdi daha donanimli bi hastaneye git dedi.
Elifnurrr Erkekannesiiii ilk gebeliğim düşük olmuştu Buhara hanıma gidiyordum. Bana progestan verdiğinde düşük tehlikemin olduğunu bile söylemedi. İlgili gibi görünüyor ama hastalarından çok bunalmış gibi randevusuz çalıştığından olsa gerek. İlgi isteyen hastayı başka doktora yönlendiriyor beni de öyle yaptı bir daha gitmedim. Tekrar hamile kalınca görümcem memnun diye duygu hanıma geçtim medipole.
Nurayuzun Merhaba hanimlar bende medipol mega ya gidiyorum kuzenlerim ve is arkadaşım orda doğum yaptı çok memnun kaldılar ben elif çiler erene gidiyorum siz hangi doktora gidiyorsunuz
aslihan1 Bende nagihan kalaycı ya gidiyorum memnunum şimdilik. Ama aklıma bişey takılıyo gece doğurursan gelmiyomuş bi yakınıma öyle oldu nöbetçi doktor geliyormuş . Gerçi bi sıkıntı yaşanmadı o çok memnun kaldı ama yinede gelmesi gerekmezmi ya doktorun
Erkekannesiiii aslihan1 galiba bi Duygu hanim geliyo o da 1000 lira Gibi bi rakama sanirm aslinda gelmesi lazim. Bende Duygu hanima gittim bir kere ama asiri yogun oldugu icin ona gitmekten vazgectim.
aslihan1 Erkekannesiiii hepsi aşırı yoğun zaten ben hastane iyi olsun diye gidiyorum her ihtimale karşı ama bakalım ne olacak hepimizin hakkında hayırlısı neyse o olsun ☺
Erkekannesiiii Elifnurrr bence de tukenmislik sendromu yasiyor hangi Anne Bebeğin in Durumunu net olarak bilmek istemez ki bana once Medipol de nagihan sonra da derya ya git dedi o da ne dedigini bilmiyor ikisine de gitmedim artik hasta mi Pazarliyor bilemem
Elifnurrr Erkekannesiiii görümcem normal Doğum yapacaktı ama suyu azalmış denediler Rahim ağzı bi noktadan sonra susuzluktan açılmamış tam. Yarım açılmış yani mecbur sezeryan oldu günü olduğu için