tugbaayilmazz benimde devam etmişti bi süre hatta geçen iki gün baya bi khve rengi lekelenmem oldu şuan yok ama. Daha çok küçük bebeklerimiz dikkat etmemiz lazım bende çok çektim düşük tehlikem vardı şuan 10+6 bu gün doktora gittim artık bebeğin düşme tehlikesi yok ama kanama ve lekelenme yaşayabilirsin hala tehliken olabilir dedi