Arkadaşlar yaklaşık 3 aydır adet görmüyordum bundan 27 gün önce jinekoloğa gitmiştim gitmeden evde gitmeden evde testte yapmıştım çıkmamıştı doktordada gebelik testi yapılmıştı ultrasonla muayene edilmiştim ve herhangi birşey çıkmamıştı sadece pcom olduğunu söylemişti doktor ve adet söktürücü verdi bunu kullanırsan 5 gün içinde adet olursun 2. Gününde de gel hormona bakalım dedi ben kullanıp bitirmiştim ama halen adet olmamıştım bi 10 gündür de aşırı halsizlik mide ağrılarım vardı hatta bir kaç kere metpamit falan içmiştim 2 gün evvel başka bir doktora gittim anlattım böyle böyle hala adet görmüyorum diye oda 6 haftalık gebe olduğumu söyledi 🤭 çok şaşırdım gerçekten hiç beklemiyordum ihtimal dahi vermedim doktora dedim daha 25 gün önce geldim nasıl oluyo o zaman çıkmadımı falan diye geç oluşmuş gebeliğin ama şuan bi sorun gözükmüyor kalp atışı falan da var dedi bir takım tahliller vs istedi yaptırıp çıktım geldim onlarda temiz çıktı başına böyle gelen varmı biraz endişeliyim sanki nedense