NagihanAfra Canım oturarak kıl ben de öyle yapıyorum altı haftalıkken yerleşme kanamam olmuştu Doktorum o zaman çok eğilip kalkmamı söylemişti ben de o yüzden hep oturarak kıldım kılmaya da devam ediyorum sonuçta içinde bulunduğumuz durumdan dolayı bunu yapıyoruz tamamen terk etmektense namazı oturarak kılmak en makbulu