Ben bugğn gittim doktora 10+3 üm doktor kesinlikle 11 fatdan fazla bu bebek dio nasıl oluo bilmiyorm ama cinsiyeti bile belli dedi ama söylemicem 14.haftada kesn sölicem dedi. Eşimde her halinden belli erkek bu dedi doltorda nerden bildin dedi ağzından kaçırdı. Ama aynı doktor kızımada erkek demişti 11.hafta oyğzden pek güvenemedim 🤣