Merhaba kızlar 11 haftalık gebeyim. Gebelikten oncede mide sıkıntım vardı zaten ama suan 50 kat artmıs durumda. Hem cok acıkıyorum hem ağzıma kadar doluymus hissi gecmiyor bi türlü. Corba bile içsem midem ağrıyo gaz ve şişkinlik yapıyo ne yiyip ne iceceğimi şaşırdım artık yaptıgınız iyi gelen bi şey var mı acaba cok caresizim hic beslenemiyorum Doğru düzgün muz bile midemi ağrıtıyo kafayı yicem artık😓😪😪