bsra216 Kızlar bende kan uyuşmazlığı var iğne için gidicem ama 28. ci haftayı geçtik 29 hafta 4 günlük olunca gidebilicem o zaman gidince iğne vurulsam vurmazlar mı ve bebeğe birşey olur mu lütfen Bilgi verin
mercimekkmom bsra216 bu konuda en dogru bılgıyı doktorunuzdan alabılırsınız bı arayıp görüşün dılersenız.
Zeyyno_ bsra216 bana doktorum mutlaka 28.haftada gel dedi bence randevunu bekleme bi git sor çünkü o zmn artık 30 haftalık olmuş olacak bnm kendi doktoruma randevum yoktu mecbur iğne için başka doktora randevu aldım bi şekilde git yani acilde vurabilirler belki veya doktorun araya alabilir 👍😌
Derya933 bsra216 canım bizde de var, yarın kan testi yapıcam doktorumun istediği. Haftaya 28. Haftamda da iğnesini yapıcak. Normalde takip etmesi gerekir doktorunun. İhmal etme bir sor geç olmadan 🤷🏻♀️
Cinarim44 bsra216 canım doktora git o zaman yapılır mı yapılmaz mı söyler zararlarını da söyler veya bisey olmayacagini
bsra216 Zeyyno_ yok randevu günüm de 29+3 olacak ama bilmiyorum işte neyse ben arayım soruyum bi hastaneyi
bsra216 Derya933 söyledim ama bir şey demediler ki şu gün gel felan diye internetten baktım 28 30 hafta arası olabiliyormuş ama bilmiyorum
Zeyyno_ bsra216 işte 29+3 nerdeyse 30haftalık oluyor gitmen gerekenden 10gün sonra gitmiş olucaksın o tarihi beklersen bence riske atmayın. Devlete gidiosan hastaneyi arayınca bilgi veremiyorlar bilginiz olsun 😌
Naren1 bsra216 Doktorun bilir canım beni 27. Ve 28. Haftamda çağırmıştı geçirme gel dedi şeker yüklememde vardu çünkü. Sorun olmaz inşallah
Naren1 bsra216 doktorun biliyor dimi canım kan uyuşmazlığınızın olduğunu ben gebeliğin başından beri hep hatırlattım unutabiliyolar yoğunluktan canım