Gamze_34 Kızlar isim bulmak ne kadar zormuş yardımcı olun.Artık son anketim. Ya CESUR olucak yada ANIL.görüşleriniz ve fikirleriniz önemli.tesekkurler
Gamze_34 cesur ismimden vazgecer gibiyim Eşim.ısrarla cesur olsun istiyor. Onuda kırmak istemiyom Etrafinizda varmı cesur ismini kullanan veya bu forumda koymayi dusunen