MMelike123 Kızlar merhaba h&m’in bedenleri nasıl kaç beden alıyorsunuz hepsi gözüme ufacık geliyor sanki hiç giyemeyecekmiş gibi 😆
wangel Ben genellikle 4-6 ve 6-9 ay alıyorum. Bir kaç adet 2-4 beden var ama onların kalıpları cok küçük.