Tsknaltunts Kızlar Kontrole diye geldim doktor iki kez nst soktu bebek hareketlerini düzensiz buldu ve bir iki gün gözlemleyelim dedi yatırdılar korkuyorum başına gelen var mı ? Doğum olur mu bilmiyorum hiç belirti yok 😔
Busekrkmz Tsknaltunts aynı hafta da nst de bebek hareketleri düzensiz ve az çıkmıştı ama yatış vermemişti doktorum onun yerine doğumhaneye gönderip orada serum taktırdı o serum bitince tekrar nstye girdim ve düzelmişti. Korkmayın doktorunuzun vardır bir bildiği ama sizi de bilgilendirse iyi olurmuş .
Tsknaltunts Busekrkmz canım doğumun ne zaman oldu peki ? Teşekkürler biraz rahatladım evet bilgilendirme yapmadı gözlem altında kalsan iyi olur dedi sadece serum filan vermediler tekrar nst yaptılar doğumhanede yatıyorum şuan 😔