Kızlar dualarınıza talibim çoğu arkadaşa doğumunda dua ettim sıra bnada geldi dr.dan çıktım şimdi 2 cm acilmam varms ve güzel ilerliyomus oğlusum gelmek istiyormuş yarın sbh suniyle başlicaz sancim cıktı nstde ama kaç cıktı bilmiorm smdi doğum yapan tecrübeliler tavsiyeleriniz neler😍🌼