Neler gördü bu gözler neler 🤦♀️Sezeryan da olsanız normal de doğursanız hepinizin vücudu, acı eşiği farklı güzel kardeşlerim . Bin kişiden bir kişinin dikişi patlayabilir , uyusturma sırasında sorun olabilir ama bunlar o kadar az sayıda ki 💖 Ben normal doğum başlangıcını yaşadım . 4 cm açılma vardı nişanım geldi suyum geldi sancım da vardı ama bebeğim tersti ve normal doğum riskli diye sezeryana alındım . Bana sordular genel mi spinal mi diye ben de hep hemen emzirmek istediğim için spinal tercih ettim ve ikinciye hamileyim yine tercihim o olacak . Tabiki dikişleriniz birkaç gün acıyacak normal doğuranlar hemen zıplıyor mu sanıyorsunuz 🤭Sütüm de hemen geldi bir ay sonra da gayet iyiydim şükürler olsun . Hamile kalmadan önce de damacana dahil her şeyi taşıyordum yani inanmayın asla iyi olamazsın diyenlere . Rahat olun her şey çok güzel olacak 💖💖