İlk haftalarda tsh değeri 25 üstü olup sağlıklı bebeği olanlar lütfen yazabilirmsnz.gelişim geriliği ve zeka geriliğinden bahsediliyo ve korkuyorum.ilaç kullanıoyrum düzene girdi şükür ama 7 haftadalrda başlamıştı tsh yüksekliği.lütfen yardımcı olurmuusunız bu durumu yaşayanlar