Kızlar selam..
isim konusunda biraz tereddütte kaldımm eşim yıllardır Kuzey ismini istiyordu bende gayet sıcak bakıyordum ama annesi başka bir isim düşünmemizi istiyor Kuranda olan bir isim olsun diyor. Açıkcası sürekli böyle sevemedim vs dediği için bende isimden soğudum. Eymen ismini önerdim ama onuda eşim Kuzey olcak diye yanıtladı çok istersen kuzeyin yanına bir isim daha bul dedi , soyismimiz de uzun tek isim istiyordum o yüzden 🙄
isim önerileriniz varmı🤷🏻♀️