Selam kızlar 16.5 gebeyim 3 ay kahverengi lekelenmem sürdü 1 hafta durdu durunca bıraktım progestan hapını geri başladı şimdi doktor uzanmamı, ağır kaldırmamı, ayakta fazla durmamı dedi her an herşey olabilir dedi erken doğum yada düşük gibisinden benim gibi olup doğuran var mı endişelendim biraz 🙄